Oliebollen met een gouden rand verdienen flyers met een gouden rand, toch? Eind 2019 verzorgde ik in opdracht van Anton van Houdt voor Riederborgh de volledige vormgeving van de campagne 'Oliebollen met een gouden rand'. Een bijzonder project, want de opbrengst van deze oliebollenactie gaat naar de realisatie van een nieuwe voortuin van Riederborgh. Dit helpt mensen die niet meer thuis kunnen wonen, zich tóch thuis te voelen.
Mijn werk bestond uit het ontwerpen van een advertentie, flyer, poster, banner voor Social Media, banner voor de website en kleine kaartjes voor bij de zakjes oliebollen. Met dit grafisch design hopen we veel mensen blij te maken met oliebollen met een gouden rand!
Reactie plaatsen
Reacties
Voor mijn opdrachtgever Riederborgh houd ik mij o.a. bezig met subsidie- en fondsenwerving consultancy. In korte tijd bedachten we deze campagne. We moesten snel handelen. In mijn netwerk heb ik offertes opgevraagd bij een aantal vormgevers. Stuk voor stuk professionals. Via Janno Kamphorst van Mercy Ships werd ik attent gemaakt op Sandra. In de offerte selectie kwamen we tot het besluit om met Sandra Blokland dit traject op te starten. Op basis van mijn briefing kwam Sandra met een kwalitatief hoogwaardige vormgeving voor alle communicatie dragers. Sandra is creatief, to the point en wist in korte termijn ons te verrassen met een schitterend resultaat. Zorg met een gouden rand is ook op haar werk van toepassing. Ik kan Sandra dan ook van harte aanbevelen!